مقدمه

به وب‌سایت رسمی زغال فونیکس خوش آمدید. استفاده شما از این وب‌سایت و خرید محصولات ما مشروط به پذیرش و رعایت شرایط و ضوابط زیر است. لطفاً این شرایط را به دقت مطالعه کنید. با استفاده از این سایت، شما موافقت خود را با این شرایط اعلام می‌کنید. در صورت عدم موافقت با هر یک از شرایط، لطفاً از استفاده از این وب‌سایت خودداری کنید.

استفاده از وب‌سایت

دسترسی و استفاده

  1. دسترسی به این وب‌سایت به شما امکان می‌دهد تا از اطلاعات و خدمات ما بهره‌مند شوید. استفاده از این سایت باید مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد.
  2. هرگونه استفاده غیرمجاز از این سایت ممکن است منجر به پیگرد قانونی گردد.

محتوا و حقوق مالکیت معنوی

  1. کلیه محتوا، از جمله متون، تصاویر، لوگوها، گرافیک‌ها، ویدئوها و نرم‌افزارهای موجود در این سایت متعلق به زغال فونیکس است و تحت قوانین کپی‌رایت و حقوق مالکیت معنوی محافظت می‌شود.
  2. شما مجاز نیستید هیچ بخشی از محتوا را بدون اجازه کتبی از زغال فونیکس تکثیر، توزیع، اصلاح یا منتشر کنید.

خرید محصولات فونیکس

قیمت محصولات

قیمت براساس میزان سفارش مشتریان است. برای اطلاع از قیمت ها از طریق شماره تماس 09127920477 تماس حاصل فرمایید .

سفارش‌دهی و پرداخت

پس از ثبت سفارش و پرداخت بار مشتری توسط انبار به آدرس مشتری ارسال می شود.

ارسال و تحویل

زمان و شرایط ارسال

  1. محصولات سفارش‌داده شده به آدرس تعیین‌شده شما ارسال خواهند شد. زمان تحویل بسته به موقعیت جغرافیایی و شرایط ارسال متفاوت خواهد بود.
  2. زغال فونیکس تمام تلاش خود را برای تحویل به موقع محصولات به کار می‌گیرد، اما مسئولیتی در قبال تأخیرهای ناشی از عوامل خارج از کنترل خود نخواهد داشت.

هزینه ارسال

  1. هزینه‌های ارسال ممکن است بسته به محل تحویل و حجم سفارش متغیر باشد. این هزینه‌ها در هنگام تکمیل سفارش به شما اعلام خواهد شد.

حریم خصوصی

جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات

  1. اطلاعات شخصی شما که در این وب‌سایت جمع‌آوری می‌شود، برای پردازش سفارش‌ها و بهبود خدمات ما استفاده می‌شود. این اطلاعات شامل نام، آدرس، شماره تماس و ایمیل شما است.
  2. ما متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم و اطلاعات شما را با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نخواهیم گذاشت، مگر در مواردی که قانون ایجاب کند.

امنیت اطلاعات

  1. ما از فناوری‌ها و پروتکل‌های امنیتی مدرن برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده می‌کنیم.
  2. با این حال، هیچ روش انتقال اطلاعات از طریق اینترنت یا روش ذخیره‌سازی الکترونیکی 100٪ امن نیست و ما نمی‌توانیم امنیت کامل اطلاعات شما را تضمین کنیم.

تغییرات در شرایط و ضوابط

زغال فونیکس حق دارد که در هر زمان این شرایط و ضوابط را تغییر دهد. تغییرات اعمال‌شده به محض انتشار در این صفحه موثر خواهند بود. ما توصیه می‌کنیم که به صورت دوره‌ای این صفحه را بررسی کنید تا از آخرین تغییرات مطلع شوید.

تماس با ما

اگر سوالی یا نگرانی در مورد این شرایط و ضوابط دارید، می‌توانید با ما از طریق روش‌های زیر تماس بگیرید:

شرایط و ضوابط فونیکس

نتیجه‌گیری

استفاده از وب‌سایت و محصولات زغال فونیکس به معنای پذیرش این شرایط و ضوابط است. ما متعهد به ارائه بهترین خدمات و محصولات به شما هستیم و امیدواریم که تجربه‌ای رضایت‌بخش از خرید و استفاده از محصولات ما داشته باشید. از اینکه زغال فونیکس را انتخاب کرده‌اید، متشکریم.